Thursday, November 3, 2016

Hi välismaa naaber. Mu kodu on Ameerika. Võib-olla olete kuulnud üleujutused, või tormid. Kuidas puudumine külmumine? See on prognoos, kus ma olen, Michigan. Ameerika Ühendriigid on riik, ja ma olen keset järvede mis arvatakse olevat ebatavaliselt soe talvel. Talvel on siin pehmed iga paari aasta tagant või nii, sest järvi, mis ka keskmine temperatuur juulis ilmselt ei tohi ületada 75 kraadi, ehk umbes 25 Celsiuse. Ja kui halb ilm Siberist rändab sisse Michigan, mis on tõeliselt haruldane sündmus, järvedes soe õhk ja hoolimata puudumine külm, suurenenud lumesadu kindlasti korvata seda, ja sa eelistad, et sa olid kusagil palju külmem kus on vähem lund. Sel aastal ilm Ameerikas on kummaline, äärmise üleujutuse Alberta, Kanada, et tugeva põua Ida USA. Sel aastal oli ainult kolm või neli päeva külm minu kodulinnas. See on sügisel Michigan!

No comments:

Post a Comment